Klemsa Jakub Bc. :: [01LNA1] Lineární algebra 1

Další předměty
[01LNA1] Lineární algebra 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 7 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [7]
1 : |========............| 42 % [3]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |======..............| 28 % [2]  
4 : |===.................| 14 % [1]  
5 : |===.................| 14 % [1]  
medián: 3.00 průměr hodnocení: 2.57

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [7]
1 : |========............| 42 % [3]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |======..............| 28 % [2]  
4 : |===.................| 14 % [1]  
5 : |===.................| 14 % [1]  
medián: 3.00 průměr hodnocení: 2.57

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
  • Cukr a bič - sice přísný, ale o to více potěší pochvala. Látce rozumí.
    Studijní průměr: neuveden
  • Dobře vysvětluje látku, humor
    Studijní průměr: neuveden
  • Jakub Klemsa je velmi přátelský a pohodový kluk, bavil se s námi jako s kamarády, což byla rozhodně mezi veškerou tou seriózností vysoké školy příjemná změna. Písemkami, které se psaly každé cvičení, dovedl dobře namotivovat. Vysvětloval také velmi dobře. Škoda, že mám teďkon místo něj toho hrubiána Humhala.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nic
    Studijní průměr: neuveden
  • Přístup.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vstřícný, přátelský, ochotný cokoliv vysvětlit.
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
  • Bez námitek.
    Studijní průměr: neuveden
  • Ke konci cvičení se vytrácela pozornost studentů, což mě obtěžovalo, i když co se s tím dá dělat.
    Studijní průměr: neuveden
  • Méně zesměšňovat a psychicky tlačit na studenty. Dávat více času na písemky. Neměnit způsob hodnocení písemek během semestru.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nepřišlo mi, že by látku uměl vysvětlit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Ve všem
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Udílení bodů od -5 po +5 byla sice dobrá motivace přes celý semestr, u zkoušky to ale stejnak bylo zbytečné, protože když člověk neměl perfektní teorii, tak mohl mít stejnak bodů z cvičení a praxe kolik chtěl a dobrou známku nedostal.
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [7] 2.57
1 : |========............| 42 % [3] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |======..............| 28 % [2] 3
4 : |===.................| 14 % [1] 4
5 : |===.................| 14 % [1] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |===.................| 14 % [1] obtížný
3 : |========............| 42 % [3] středně obtížný
4 : |========............| 42 % [3] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký