Hora Jan Mgr. :: [01FIMA] Finanční a pojistná matematika

Další předměty
[01FIMA] Finanční a pojistná matematika
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 3 / 10 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 30 %
|======..............|
Celkové hodnocení [7]
1 : |===========.........| 57 % [4]  
2 : |===.................| 14 % [1]  
3 : |===.................| 14 % [1]  
4 : |===.................| 14 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.86

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [3]
1 : |=============.......| 66 % [2]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |=======.............| 33 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.67

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66
Hodnocení v roli přednášející [3]
1 : |=======.............| 33 % [1]  
2 : |=======.............| 33 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |=======.............| 33 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.33

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.12
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.61

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Až na vstávání super
    Studijní průměr: neuveden

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
  • příklady počítané na přednášce
    Studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
  • zajímavé a vtipné historky z praxe
    Studijní průměr: neuveden
  • ochota
    Studijní průměr: neuveden
  • Pan Hora je příjemný, vtipný, umí vysvětlit a navíc zaběhne 100km pod 10 hodin
    Studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • dát přednáškám větší řád tak, aby se vždy vědělo, o co se zrovna snažíme
    Studijní průměr: neuveden
  • zmatek ve vysvětlování, více odvozování, rychleji přednášet
    Studijní průměr: neuveden

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]
1 : |....................| 0 % [0] 90%-100%
2 : |=======.............| 33 % [1] 75%-90%
3 : |=============.......| 66 % [2] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [1] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [1] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [3] 2.33
1 : |=======.............| 33 % [1] 1 (výborný)
2 : |=======.............| 33 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |=======.............| 33 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [3] 1.67
1 : |=============.......| 66 % [2] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |=======.............| 33 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |=======.............| 33 % [1] středně obtížný
4 : |=============.......| 66 % [2] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký