Lukeš Ivan prof.RNDr. CSc. :: [15AN1N] Anorganická chemie 1

Další předměty
[15AN1N] Anorganická chemie 1
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 2 / 11 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 18 %
|====................|
Celkové hodnocení [3]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |=======.............| 33 % [1]  
4 : |=============.......| 66 % [2]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 4.00 průměr hodnocení: 3.67

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli přednášející [2]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |====================| 100 % [2]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 4.00 průměr hodnocení: 4.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.12
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.61

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • Občas pan docent prohodí nějakou perličku, u které snad ani nestojí za to si ji zapsat, natož pamatovat, ale u zkoušky na tom potom rád dusí studenty.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky jsou extrémně ubíjející. Posluchárna UK je ale naštěstí nejnepohodlnější na světě, takže se nedá moc usnout.
    Studijní průměr: neuveden

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
  • Ze skript a pezentací na moodlu.
    Studijní průměr: neuveden

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
  • Zkoušel nás náš přednášející docent Kotek a byla to bezkonkurenčně psychicky nejnáročnější zkouška. Oprava náročných písemek, na které je celkem málo času trvala nekonečně dlouho a během zkoušky pan docent dusil studenty na maličkostech, které tu a tam prohodil během přednášky jako zajímavost.
    Studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
  • Měli jsme přednášejícího pana docenta Kotka, na kterém oceňuji jeho prezentace, které jsou k dispozici na webových hstránkách předmětu (moodle).
    Studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • V přístupu ke studentům JCHI, přednášky byly nezáživné a člověk měl pocit, že říká jen to, co je ve skriptech a v prezentacích (bohužel to byl jen pocit).
    Studijní průměr: neuveden
  • Prezentace jsou šíleně přebarvené a často špatně čitelné.
    Studijní průměr: neuveden

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
1 : |....................| 0 % [0] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |====================| 100 % [2] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [1] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |====================| 100 % [1] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [2] 4.00
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |====================| 100 % [2] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5