Hořejší Jiří prof. RNDr. DrSc. :: [02KTP1] Kvantová teorie pole 1

Další předměty
[02KTP1] Kvantová teorie pole 1
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 3 / 7 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 42 %
|========............|
Celkové hodnocení [6]
1 : |=============.......| 66 % [4]  
2 : |===.................| 16 % [1]  
3 : |===.................| 16 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli přednášející [3]
1 : |====================| 100 % [3]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.12
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.61

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Je celkem užitečné na ně chodit, protože ze změti vzorců pochopit příběh je zpětně dost těžké (po nemoci dohnat spin bylo fakt náročné)
    Studijní průměr: neuveden

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
  • Vlastní zápisky, nakouknul jsem do Formánka
    Studijní průměr: neuveden
  • Zápisky.
    Studijní průměr: neuveden
  • zápisky
    Studijní průměr: neuveden

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
  • Písemka s trochu nehezkými příklady, ústní bez problémů, pokud člověk umí. Jinak tři termíny mi opravdu přišly dost málo. Chápu, že je pan profesor hodně vytížen, ale naskládat všechny zkoušky a zimní školu do zkouškového se tak většině lidí z našeho ročníku nepovedlo. Vlastně nikomu... někteří (jako třeba já) dohnali resty až první jarní den, což je dost tragický pro učení se letního semestru + výzkumák. Na tom ovšem prof. Hořejší nemá nějakou velkou zásluhu, ale snad si tohle přečtou i budoucí studenti a poučí se
    Studijní průměr: neuveden
  • není to sranda
    Studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • Umí látku dobře vysvětlit, výuku prokládá zajímavostmi (odkazy na literaturu, střípky ze života slavných fyziků...)
    Studijní průměr: neuveden
  • Vždy zopakuje kam se minule dostal, stále píše na tabuli co používá ikdyby to tam měl za hodinu napsat třikrát. Přednáška je i díky tomu přes obtížnost velmi dobře srozumitelná.
    Studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • Odvozování jsou občas zbytečně úmorná, což ovšem není chyba vyučujícího. Zřídka se stává, že se úpravy z tabule nestíhají opsat. Projev byl často takový monotónní a neškodilo by ho projasnit změnou intonace či dramatickou pauzou na významných místech. Naopak hrůzami nezrozeného jsme titulovali velmi mnoho vzorců a výpočtů.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nic
    Studijní průměr: neuveden

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]
1 : |=======.............| 33 % [1] 90%-100%
2 : |=======.............| 33 % [1] 75%-90%
3 : |=======.............| 33 % [1] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [3] 2.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |=======.............| 33 % [1] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |=======.............| 33 % [1] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |=======.............| 33 % [1] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [3] 1.00
1 : |====================| 100 % [3] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5