Anketa ČVUT
FJFI - praktika - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[02PRA1] Fyzikální praktikum 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 15 / 52
  • Procento hodnotících: 28 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 52 studentů.
  • Ukončilo předmět: 38 studentů.
  • Průchodnost: 73 %
  • N :  Poznámky k předmětu. (návaznost na ostatní předměty, relevantnost, atd.) [8]
    • Měření byla zajímavá a poučná. Student si mohl ověřit spoustu základních mechanických a elektromagnetických zákonů v praxi. Pomohlo to pak i v praxi na cvičeních.
      Kristýna Šrámková studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
    • Fyzikální praktikum byl časově nejnáročnější předmět, který jsem absolvoval. Zprvu náročné zpracování se ke konci stává automatickým. Hlavni. Přínos předmětu je podle mě v tom, že se naučíme zpracovávat data a rozumně sepsat co jsme vlastně dělali. Bonusem jsou relativně zajímavé pokusy, viz cavendishův experiment.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • Časově velmi náročný předmět. V průměru zabral cca 20h týdně. Většina měřících úloh byla svým způsobem zajímavá.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • pokusy byly na témata ELMA, MECH i termiky; vypracování některých úkolů je velmi časově náročné, a pak si student přestane předmět řádně užívat
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Předmět navazuje na předměty ZFM, EXF a čerpá z fyzikálních předmětů prvního ročníku.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
    • Většina úloh je zajímavá a tím, že se obory hodně střídají, má každý možnost dozvědět se něco zajímavého a třeba i doplnit vědomosti z přednášek. Když vás nějaká úloha nebaví, dá se to přežít, a pak vás zase čeká nějaká zajímavější.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
    • Dobrá návaznost jak na ZEL1, tak EXF.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
    • Zpracování protokolů mi doufám pomůže při psaní bakalářky.
      studijní průměr: (2.5, 3.0>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
N :  Předmět byl pro mne přínosem. [15]

Průměr odpovědi: 1.40

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 73 % [11]: rozhodně ano
  • 2 : 20 % [3]: spíše ano
  • 3 : 0 % [0]: neutrální
  • 4 : 6 % [1]: spíše ne
  • 5 : 0 % [0]: rozhodně ne
N :  Měl(a) jsem o předmět zájem. [15]

Průměr odpovědi: 1.80

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 46 % [7]: rozhodně ano
  • 2 : 40 % [6]: spíše ano
  • 3 : 6 % [1]: neutrální
  • 4 : 0 % [0]: spíše ne
  • 5 : 6 % [1]: rozhodně ne