- nevím, fyziku nemám
- S náplní ano, s výukou nikoli
- MECH, fajn TERM, VOAF, ELMA dobra napln -ne tak dobry vyklad; ostatni povinne magisterske nic moc struktura
celkove vetsinou kvalitni obsah ale spatna struktura-posloupnost, cviceni, nedostatek ukazek+prikladu, malo precizne resenych uloh a vyklad.
- Moc se nestihlo v Mechanice, alektřině a magnetismu...
- Stejný problém jako matematika. Fyziky jsou pro mě nutné zlo, Mechanika elektřina zahuštěná do jednoho semestru, suplující docent Chadzikatskos, vnášející chaos do našich řad.
- Fyzika je vyučována v poměrně solidním rozsahu, avšak s použítím příliž složité matematiky, která se často učí až v 4.semestru.
- Jedina zavazna chyba bylo slouceni Mechaniky s Elektrinou a Mag., vznikly tak 2 podivne predmety, v zime Fyzikalni uvod a v lete MEM. Daleko lepsi by bylo, kdyby v zime byla proste Mechanika a v lete Elektrina a Magnetismus.
- ke kvalitní výuce sházel kvalitní matematický aparát
- prednasky a cviceni na sebe vetsinou nenavazovali, navic na prednaskach chybi znalost matematiky (na zacatku druheho rocniku je to jeste vyraznejsi)
- Přijde mi zvláštní, že se některé problematiky rozebírají v každém semestru (1., 2. i 3.) úplně od podlahy, přesto u zkoušky není vyžadována jejich znalost, u jiných se jejich znalost předpokládá, přestože k tomu není opodstatnění. Také se mi moc nelíbí, že matematický aparát, který je potřeba zvládnout, studenti vůbec neznají. Příliš mnoho je věnováno kvantitativnímu řešení problému, místo kvalitativního.
- Příliš náročný základní kurs (TSF) pro lidi zaměřené na matematiku a software, značný předstih úrovně před matematikou v probírané látce
- Velice komplikovana matematika, ktera je tezko pochopitelna a jeste se ji student neucil a tezko se ji nauci vna jedne hodine cviceni.
- Jen jsem zpozorovala, ze zkouska z MEM byla prakticky stejna v zimnim i v letnim semestru, tak jsem si ji zopakovala.
- Náplň mi někdy přijde zbytečně obtížná a přednášky ne zrovna nejlepší.
- Nevím jak je to na všech zaměřeních, ale myslím si, že vědomosti nabité v teoretické fyzice (zvláště 1) dále využije jen zlomek všech studentů a tudíž nechápu, proč je to "nejdrsnější" předmět z celého druhého ročníku. Nejdrsnější ve smyslu toho, že se u zkoušky chce všechna látka do nejmenších detajlů z celých tlustých skript teoretické fyziky (až na jednu krátkou kapitolu, myslim).
- Nic neumim a už asi ani nikdy umět nebudu.
- Občas se mi zdá látka dost komplikovaná a nikdo se u toho nezastaví
- pro zamereni TS, SI jsou predmety TF, TSF, VOAF, Termika zbytecne. Naproti tomu se mely zavest cviceni z C++.
- první srozumitelné a zábavné přednášky z fyziky jsem potkal až ve třetím ročníku na KVAN. a to není dobré
- Přednáška Úvod do fyziky byla naprosto neadekvátní v porovnání s ostatními kurzy fyziky
- Úvod do fyziky byl zbytečný a potom ve druhém semestru pan docent Štoll neměl šanci všechno probrat a vysvětlit.
- Venoval bych vetsi pozornost specialni relativite, napr. v ELMA a hlavne TF2. Popripade bych rozsiril vyuku TF1/TF2 o mechaniku kontinua i za cenu vetsi casove dotace.
- Žádnou fyziku jsme neměli.
- Bohuzel, fyzika predpoklada znalosti matematiky, ktere clovek v prvaku nema a hned tak ani mit nebude.
- Jsem spokojen jen bych ocenil vice experimentu na kterych by se rozebirala podrobne teorie.
|