- Předmět byl v podstatě pozdě. Všechno, co jsme kde potřebovali se na algebře učilo s půlročním zpožděním. Přednášející opisovala skripta a neuměla naprosto nic vysvětlit. Přednášky byly k ničemu a předmět tím degradoval na úroveň dějin z fyziky.
- Po prechodu z LIA to pro mne bylo spise opakovani. Coz taky nebylo na skodu.
- Formu i semestrální rozložení, kterými byla lineární algebra vyučována v posledních letech, jsem nepovažoval příliš za šťastnou. Ke každohodinovému psaní testů v LIB1 jsem výhrady neměl, k časovému limitu na jejich vyřešení však ano, neboť ne každý je stále ve formě a někdy mu i triviální úlohy zaberou o trochu víc času, než by se považovalo za efektivní. Je podle mě hlavně příhodné, aby se student seznámil s lineární algebrou už v prvním semestru prvního ročníku.
Nicméně nyní už byly ve vyučování tohoto předmětu provedeny změny (tím myslím hlavně posunutí výuky předmětu o semestr dozadu, o dalších změnách nevím) a je to myslím ku dobru.
- Vskutku potrebný predmet, najmä čo sa týka jeho využitia v iných predmetoch, jedinou chybou bolo, že sa nevyučoval už od prvého semestra (tento rok je už zmienený problém odstránený)
- Předmět by neměl být až ve 2. semestru. Ve fyzice pak postrádáme patřičný matematický aparát.
|