12LAS > Laserové systémy
Počet hodnotících: | 1 |
Procento hodnotících: | 25% |
![|=====](7.gif) ![...............|](0.gif) |
Zapsaných na předmět: | 4 studentů. |
Ukončilo předmět: | 4 studentů. |
![|====================](7.gif) ![|](0.gif) | 100% |
N : Poznámky k předmětu [1] |
- Možnosti v zlepšení přehlednosti a souvislostí mezi jednotlivými přednáškami hlavně u části Prof. Kubečka.
|
N : Předmět byl pro mne přínosem. [1] | 2.00 | |
1 : | ![|](1.gif) ![....................|](0.gif) | 0% [0] | rozhodně ano |
2 : | ![|====================](2.gif) ![|](0.gif) | 100% [1] | spíše ano |
3 : | ![|](3.gif) ![....................|](0.gif) | 0% [0] | neutrální |
4 : | ![|](4.gif) ![....................|](0.gif) | 0% [0] | spíše ne |
5 : | ![|](5.gif) ![....................|](0.gif) | 0% [0] | rozhodně ne |
|
N : Studijní materiály byly kvalitní? [1] | 4.00 | |
1 : | ![|](1.gif) ![....................|](0.gif) | 0% [0] | rozhodně ano |
2 : | ![|](2.gif) ![....................|](0.gif) | 0% [0] | spíše ano |
3 : | ![|](3.gif) ![....................|](0.gif) | 0% [0] | neutrální |
4 : | ![|====================](4.gif) ![|](0.gif) | 100% [1] | spíše ne |
5 : | ![|](5.gif) ![....................|](0.gif) | 0% [0] | rozhodně ne |
|
N : Předmět byl pro mne obtížný [1] |
1 : | ![|](1.gif) ![....................|](0.gif) | 0% [0] | rozhodně ano |
2 : | ![|](2.gif) ![....................|](0.gif) | 0% [0] | spíše ano |
3 : | ![|](3.gif) ![....................|](0.gif) | 0% [0] | ano i ne |
4 : | ![|====================](4.gif) ![|](0.gif) | 100% [1] | spíše ne |
5 : | ![|](5.gif) ![....................|](0.gif) | 0% [0] | rozhodně ne |
|
N : Měl jsem o předmět zájem? [1] |
1 : | ![|====================](1.gif) ![|](0.gif) | 100% [1] | rozhodně ano |
2 : | ![|](2.gif) ![....................|](0.gif) | 0% [0] | spíše ano |
3 : | ![|](3.gif) ![....................|](0.gif) | 0% [0] | ano i ne |
4 : | ![|](4.gif) ![....................|](0.gif) | 0% [0] | spíše ne |
5 : | ![|](5.gif) ![....................|](0.gif) | 0% [0] | rozhodně ne |
|