Další předměty [01DIM2] Diskretní matematika 2[01MAB2] Matematická analýza B2 Role učitele Cvičící, Přednášející
|
|
P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [3] |
|
P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [5] |
|
P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [5] |
|
C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [1] |
|
P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [19] | 1.74 | ||||||||||||||||||||
|
P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [7] | ||||
|
P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [17] | 2.00 | ||||||||||||||||||||
|
P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [19] | 2.53 | ||||||||||||||||||||
|
P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [18] | 3.72 | ||||||||||||||||||||
|
P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [24] | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [10] | 2.70 | ||||||||||||||||||||
|
C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [11] | 2.73 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [11] | 2.55 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [11] | 1.00 | ||||||||||||||||||||||||
|
C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [14] | 1.36 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící uměl(a) učit [12] | 2.50 | ||||||||||||||||||||
|