FJFI - předměty - letní semestr 2006/07 :: Vyhodnocení podle předmětu / vyučujícího

Pošta Severin Ing. Ph.D. :: [01DIM2] Diskretní matematika 2

Další předměty
[01DIM2] Diskretní matematika 2
[01MAB2] Matematická analýza B2
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících:20 / 60
Procento hodnotících:33%
|=======.............|
SUM : Celkové hodnocení [142]2.30
1 :|======..............|31% [45]
2 :|=====...............|25% [36]
3 :|======..............|28% [40]
4 :|==..................|10% [15]
5 :|=...................|4% [6]


P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [3]
  • Klesnout na zem pane Pošta! Studenti jsou blbci, ne matematici od narození. Až se vám toto jednou podaří, budeme spokojeni :)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • mohl by vykládat látku pomaleji
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Takto pojatou DiM bych nemenil.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [5]
  • Nadšení pro věc, vcelku zajímavý smysl pro humor, hluboké znalosti.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Posta jasne rekl, ze tento predmet neni stezejni a slovo dodrzel. Tzn pochopil, ze neni jediny na svete.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Posta je docela vtipny
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zajímavé zvláštnosti z oblasti matematiky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zapal prednaset.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [5]
  • Všechny.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nevim, ale byl jsem na vetsine (ucast povinna:))
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • všechny
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • moc predmetu v semestru... obed:-)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Vynechala jsem dve, ne vzdy se mi chtelo vstavat na pul osmou.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [1]
  • ani jsem si nevsiml, ze by krome prednasky byly z DIMu i cviceni
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [19]1.74
1 :|=========...........|47% [9]rozhodně ano
2 :|======..............|31% [6]spíše ano
3 :|====................|21% [4]ano i ne
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [7]
1 :|===========.........|57% [4]Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [17]2.00
1 :|=======.............|35% [6]rozhodně ano
2 :|========............|41% [7]spíše ano
3 :|==..................|11% [2]neutrální
4 :|==..................|11% [2]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [19]2.53
1 :|=...................|5% [1]rozhodně ano
2 :|===========.........|57% [11]spíše ano
3 :|====................|21% [4]neutrální
4 :|==..................|10% [2]spíše ne
5 :|=...................|5% [1]rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [18]3.72
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|==========..........|50% [9]neutrální
4 :|=====...............|27% [5]spíše ne
5 :|====................|22% [4]rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [24]
1 :|....................|0% [0]0-2
2 :|=...................|4% [1]3-6
3 :|....................|0% [0]7-10
4 :|============........|62% [15]11-14
5 :|==..................|12% [3]Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [10]2.70
1 :|==..................|10% [1]rozhodně ano
2 :|========............|40% [4]spíše ano
3 :|======..............|30% [3]neutrální
4 :|==..................|10% [1]spíše ne
5 :|==..................|10% [1]rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [11]2.73
1 :|====................|18% [2]rozhodně ano
2 :|==..................|9% [1]spíše ano
3 :|===========.........|54% [6]neutrální
4 :|====................|18% [2]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [11]2.55
1 :|====................|18% [2]rozhodně ano
2 :|====................|18% [2]spíše ano
3 :|===========.........|54% [6]neutrální
4 :|==..................|9% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [11]1.00
1 :|....................|0% [0]Ano a byly užitečné
2 :|....................|0% [0]Ano, ale nebyly moc efektivní
3 :|===========.........|54% [6]Ano, ale nevyužil jsem je
4 :|=========...........|45% [5]Nevím, nezajímal jsem se
5 :|....................|0% [0]Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 :|....................|0% [0]Ne, ale přivítal bych je

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [14]1.36
1 :|================....|78% [11]rozhodně ano
2 :|=...................|7% [1]spíše ano
3 :|===.................|14% [2]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [12]2.50
1 :|===.................|16% [2]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [4]spíše ano
3 :|=======.............|33% [4]neutrální
4 :|===.................|16% [2]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne