|
Další předměty [01BP2] Bakalářská práce 2[01MAA4] Matematická analýza A4 [01PRA2] Pravděpodobnost a matematická statistika 2 [01PRS] Pravděpodobnost a statistika [01RESE] Rešeršní práce [01BSEM] Seminář k bakalářské práci [01STR] Statistická teorie rozhodování [01VYZ2] Výzkumný úkol 2 Role učitele Cvičící
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
| C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [4] |
|
| C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [9] | 1.22 | ||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||
| C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [9] | 1.33 | ||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||
| C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [9] | 1.67 | ||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||
| C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [9] | 1.00 | ||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||
| C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [9] | 1.56 | ||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||
| C : Cvičící uměl(a) učit [9] | 1.67 | ||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||