Další předměty [01MAB4] Matematická analýza B4[01MAT4] Matematika 4 [01PRS] Pravděpodobnost a statistika Role učitele Cvičící, Zkoušející
|
|
C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [1] |
|
Z : Poznámky ke skládání zkoušky [2] |
|
C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [1] | 2.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [1] | 2.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [1] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [1] | 1.00 | ||||||||||||||||||||||||
|
Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [3] | 1.00 | ||||||||||||
|
Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [3] | 1.67 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Otázky byly formulovány jasně. [3] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [3] | 4.67 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [3] | 1.67 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [3] | 1.33 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [3] | 2.67 | ||||||||||||||||||||
|
C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [1] | 3.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící uměl(a) učit [1] | 3.00 | ||||||||||||||||||||
|