- Chaos, chaos a chaos. Pan docent vžydcky v půlce matematické úpravy objevil (nebo na to byl upozorněn) chybu... A v tu chvíli se něco zvrtlo a po sérii matematických úprav "houbou" došlo většinou ke zmatení docentově i studentů.
- probrat vše, co chce u zkoušky
- Zbytečná zmatenost výkladu
- nemusel by být takový chaotický a mohl by k tomuto předmětu napsat skripta
- Měl by vykládat méně zmatečně.
- Bohuzel se pri stale snaze latku zjednodusit dostaval do stale komplikovanejsich vyjadreni, takze jsem z prednasky odchazela se smisenymi pocity, hlavne takovymi, ze latce vubec nerozumim
- byl to docela chaos
- Příliš chaotický výklad.
- SYSTEEEEEEEEEEM PLS!!!
- v přednášení
- Výklad někdy příliš rychlý a zmatený - doporučil bych na začátku hodiny (nebo i v průběhu a ke konci) vypsat osnovu probraných záležitostí a toho, co nás o dané přednášce čeká. Také bych ocenil, kdyby se všechny zavedebé pojmy jednoznačně definovaly a obtížnější látka se vysvětlovala pomaleji.
- látku by mohl vykládat pomaleji
- mi prijde, ze neumi ucit, neco vysvetluje a ve snaze to studentum priblizit, se do toho akorat zamota
- výklad byl občas zmatený - "stornování" řečeného apod., na druhou stranu kulečníkové vsuvky pana docenta odlehčily výklad ;o)
- pomalejsi tempo by neskodilo
- Mohl by postupovat systematičtěji, bylo to velice nepřehledné.
- Doc. Chadzitaskos byl při přednášce příliš chaotický, těkal od jednoho k druhému.
- Prime vyjadreni myslenek a zakladu latky protoze se nekdy zamotal do nejakeho problemu a snazil se jej objasnit coz se moc nevedlo. Az pak vysvetlovat problemy latky a dotazy studentu.
|