Další předměty [02BP2] Bakalářská práce 2[02FYS4] Fyzikální seminář 4 [02MKJ] Makroskopické kvantové jevy [02TER] Termika a molekulová fyzika Role učitele Cvičící
|
|
C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [1] |
|
C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [5] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [5] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [5] | 1.40 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [5] | 1.00 | ||||||||||||||||||||||||
|
C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [5] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící uměl(a) učit [5] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|