- Cvičení se nekrylo s přednáškou ani trošičku. Výsledem bylo to, že jsme na přednášce nevěděli, o čem mluví přednášející, a na cviku jsme neměli co cvičit - tedy zvrhlo se většinou ve vysvětlování teorie - a s tím související nadmírou domácích úkolů (spočítat 14 příkladů na příští cvičení ?!)
- látka na cvičeních by měla být stejná jako na přednáškách
- Ojedinělé kritérium zápočtu - podrobné vypisování zadaných domácích úkolů, které následně cvičící doma pečlivě kontrolovala - se mi velice zamlouvalo. Navíc tyto vrácené úkoly poskytly velké množství materiálu k přípravě na zkoušku. U tabule se látka probírala pomalu a podrobně, jen bych uvítal, kdyby se třeba i na jeden příklad vystřídalo více lidí - buď na celý, nebo aby se s jedním ze studentů udělal rozbor a zbytek cvičící dokončila. Jinak se mi cvičení líbila.
- Připadalo mi že přednáška a cvičení jsou dva rozdílné předměty.
- Ve skutecnosti jsem mela sl. Stepankovou. Umela to podat, skoda ale, ze cviceni nepokryvala prednasky. Vetsinu jsem se ale stejne naucila samostudiem pri delani dom. ukolu.
- Nadherna cviceni!
|