Další předměty [15BAPR2] Bakalářská práce 2[15DIP2] Diplomová práce 2 [12ESPG2] Evropský standard poč. gramotnosti 2 [12NMEA] Numerické metody [12NME] Numerické metody [15TRP] Transportní procesy [15VYZ2] Výzkumný úkol 2 Role učitele Cvičící
|
|
C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [1] |
|
C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [4] | 3.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [4] | 3.25 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [4] | 2.50 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [4] | 1.00 | ||||||||||||||||||||||||
|
C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [4] | 1.25 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící uměl(a) učit [4] | 3.50 | ||||||||||||||||||||
|