Další předměty [17BAP] Bakalářská práce[17BAP2] Bakalářská práce 2 [17DIP2] Diplomová práce 2 [17ELZ] Elektrická zařízení jaderných elektráren [17EXK] Exkurze [17STEP] Sdílení tepla [17SIPS] Simulace provozních stavů JE [17TJP] Technologie jaderných paliv [17TASP] Transmutace aktinidů a štěpných produktů [17UEN] Úvod do energetiky Role učitele Cvičící
|
|
C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [1] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [1] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [1] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [1] | 1.00 | ||||||||||||||||||||||||
|
C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [1] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící uměl(a) učit [1] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|