Další předměty [18BAP2] Bakalářská práce 2[18EKO2] Matematická ekonomie 2 Role učitele Cvičící, Přednášející, Zkoušející
|
|
P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [1] |
|
P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [2] |
|
P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [1] |
|
Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [1] |
|
P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [5] | 1.60 | ||||||||||||||||||||
|
P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [2] | ||||
|
P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [5] | 1.60 | ||||||||||||||||||||
|
P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [5] | 1.80 | ||||||||||||||||||||
|
P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [5] | 1.80 | ||||||||||||||||||||
|
P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [6] | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [5] | 2.20 | ||||||||||||||||||||
|
C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [5] | 2.20 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [5] | 2.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [5] | 1.00 | ||||||||||||||||||||||||
|
Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [6] | 1.00 | ||||||||||||
|
Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [5] | 1.40 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Otázky byly formulovány jasně. [5] | 1.60 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [5] | 3.80 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [5] | 2.20 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [5] | 1.60 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [5] | 2.80 | ||||||||||||||||||||
|
C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [5] | 1.80 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící uměl(a) učit [5] | 2.00 | ||||||||||||||||||||
|