- Ako cloveka, ktory siel studovat hlavne fyziku, ma hodne sklamalo ze kvalita vyucby matematiky v prvom rocniku bola na vyssej urovni ako kvalita vyucby fyziky. Skuska z mechaniky bola pomaly fraska, aka bola jednoducha. Je velka skoda ze na plne pochopenie fyziky nam chyba potrebny matematicky aparat. Preco fyzici na skuskach privieraju oci, kym matematici nekompromisne vyhadzuju uz na zapoctovych pisomkach? Vysledkom potom, aspon u mna, bolo ze matematike som venoval min. 10 krat viac casu ako fyzike. Mohli by sa na cviceniach zaviest patminutove pisomky a prednasana latka by mohla byt podana aspon scasti tak prehladne ako je podana latka matematicka. Chapem ze sa to lahko kritizuje a uz tazsie opravi, ale neda mi na to neupozornit.
Milo ma ale prekvapila existencia fyzikalneho seminara.
- hlavní problém je, že neznáme matiku. Podle mě by se mohl zavést nějaký voliteln předmět matematický aparát pro fyziku, kde bysme si procvičili matematiku, která je ve fyzice potřeba. jinak přednášky nejsou tak kvalitní jako matematické a na cvičeních by bylo si myslím lepší ne zadávat příklady ale aspoň třeba na začátku volat studenty bez přípravy aspoň by je to donutilo se učit.
- V podstatě dobré, konkrétně záleží na učiteli.
- bohužel fyzika předbíhá matiku, ale s tím se stejně nedá nic dělat
- fyziky postrádají matematické znalosti a spousta věcí prostě "spadne z nebe" na tabuli
- Informaticke obory by nemeli mit povinne TF, TSF, VOAF, TER!!
- Neměli jsme dostatečný matematický aparát.
|