Další předměty [01MAA2] Matematická analýza A2[01MMPV] Matemetické modely proudění podzemních vod [01MRM] Metody pro řídké matice [01VYMA] Vybrané partie z matematiky Role učitele Přednášející, Cvičící, Zkoušející
|
|
P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [1] |
|
P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [2] |
|
C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [3] |
|
Z : Poznámky ke skládání zkoušky [1] |
|
P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [8] | 1.50 | ||||||||||||||||||||
|
P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [1] | ||||
|
P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [8] | 1.50 | ||||||||||||||||||||
|
P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [8] | 1.63 | ||||||||||||||||||||
|
P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [7] | 2.71 | ||||||||||||||||||||
|
P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [8] | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [6] | 1.83 | ||||||||||||||||||||
|
C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [6] | 1.83 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [6] | 2.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [6] | 1.00 | ||||||||||||||||||||||||
|
Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [6] | 1.00 | ||||||||||||
|
Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [6] | 1.50 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Otázky byly formulovány jasně. [6] | 1.67 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [6] | 4.17 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [6] | 2.33 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [6] | 1.67 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [6] | 2.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [6] | 2.50 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící uměl(a) učit [6] | 2.17 | ||||||||||||||||||||
|