Další předměty [16DRZP] Dozimetrie a radioaktivita životního prostř.[16JRF2] Jaderná a radiační fyzika 2 [16RZP] Radionuklidy v životním prostředí [16URF2] Úvod do radiační fyziky 2 Role učitele Cvičící
|
|
C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [1] |
|
C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [2] | 1.50 | ||||||||||||||||||||
|
C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [2] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [2] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [2] | 1.00 | ||||||||||||||||||||||||
|
C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [2] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící uměl(a) učit [2] | 2.00 | ||||||||||||||||||||
|