Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská
Další předměty
[02BPTF2] Bakalářská práce 2
[02DPLA] Diagnostika plazmatu [02DPTF2] Diplomová práce 2 [02FYZ2] Fyzika 2 [02FYS2] Fyzikální seminář 2 [02LCF2] Laboratorní cvičení z fyziky 2 [02ZLSTF2] Letní škola fyziky plazmatu/termojaderné fúze [02PMPL] Počítačové modelování plazmatu [02PRPL2] Praktika fyziky plazmatu 2 [02FTTF2] Seminář FTTF 2 [02TTJZ] Technika termojaderných zařízení [02TPLA2] Teorie plazmatu [02UFU] Úvod do termojaderné fúze [02VUTF2] Výzkumný úkol 2 Role učitele
Cvičící |
|
C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [1] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [1] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [0] | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [1] | 1.00 | ||||||||||||||||||||||||
|
C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [1] | 2.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící uměl(a) učit [1] | 2.00 | ||||||||||||||||||||
|