Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská
Další předměty
[02LCF2] Laboratorní cvičení z fyziky 2
[02ZFM2] Základy fyzikálních měření 2 Role učitele
Cvičící |
|
C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [3] |
C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [10] | 2.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [10] | 2.10 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [10] | 3.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [9] | 1.22 | ||||||||||||||||||||||||
|
C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [10] | 2.20 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící uměl(a) učit [10] | 2.30 | ||||||||||||||||||||
|
Studijní průměr: <1.0, 1.5>
Studijní průměr: (1.5, 2.0>
Studijní průměr: (1.5, 2.0>