Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská
Další předměty
[17AEZ] Alternativní energetické zdroje
[17RF2] Reaktorová fyzika 2 Role učitele
Cvičící, Zkoušející |
|
C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [1] | 4.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [1] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [1] | 2.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [1] | 1.00 | ||||||||||||||||||||||||
|
Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [1] | 1.00 | ||||||||||||
|
Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [1] | 4.00 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Otázky byly formulovány jasně. [1] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [1] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [1] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [1] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [1] | 2.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [1] | 2.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící uměl(a) učit [1] | 4.00 | ||||||||||||||||||||
|