Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská
Další předměty
[01DIM2] Diskretní matematika 2
[01TC] Teorie čísel Role učitele
Cvičící, Přednášející |
|
P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [2] |
P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [5] |
|
P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [2] |
|
C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [1] |
|
P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [7] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [4] | ||||
|
P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [7] | 1.29 | ||||||||||||||||||||
|
P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [7] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [7] | 3.00 | ||||||||||||||||||||
|
P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [9] | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [5] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [5] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [5] | 1.40 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [4] | 1.00 | ||||||||||||||||||||||||
|
C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [4] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící uměl(a) učit [5] | 1.20 | ||||||||||||||||||||
|
Studijní průměr: <1.0, 1.5>
Studijní průměr: <1.0, 1.5>