Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská
|
Další předměty
[12NMEA] Numerické metody
[12UMF] Úvod do moderní fyziky Role učitele
Cvičící |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
| C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [3] | 1.67 | ||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
| C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [3] | 2.00 | ||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
| C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [3] | 1.67 | ||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
| C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [3] | 1.00 | ||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
| C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [3] | 2.33 | ||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
| C : Cvičící uměl(a) učit [3] | 2.00 | ||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||