Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská
|
Další předměty
Role učitele
Cvičící |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
| C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [3] |
| C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [5] | 1.80 | ||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
| C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [5] | 1.60 | ||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
| C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [5] | 2.40 | ||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
| C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [5] | 1.00 | ||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
| C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [5] | 1.60 | ||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
| C : Cvičící uměl(a) učit [5] | 2.40 | ||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
Studijní průměr: <1.0, 1.5>
Studijní průměr: (1.5, 2.0>
Studijní průměr: (1.5, 2.0>