Chadzitaskos Goce Doc.Ing. CSc. :: [02ELMA] Elektřina a magnetismus

Další předměty
[02ELMA] Elektřina a magnetismus
[802FYZ2] Fyzika 2
[02TER] Termika a molekulová fyzika
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 16 / 63
Procento hodnotících: 25 %
|=====...............|
SUM : Celkové hodnocení [126] 1.95
1 : |========............| 42 % [53]  
2 : |======..............| 28 % [36]  
3 : |====................| 22 % [28]  
4 : |=...................| 6 % [8]  
5 : |....................| 0 % [1]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [9]
  • Víc si rozmýšlet před jak co vysvětluje, aby pak nemusel říkat, že to řekl "jako prase". A taky občas trochu méně chaosu do výkladu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkrátit první kapitoly zaměřené matematickému aparátu a jednoduššímu učivu, které se lze jednodušeji naučit ze skript, a věnovat se spíše problémovějším partiím (polarizace, magnetizace,...)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášky jsou často zmatené a nestíhá se probrat všechno.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Byt poněkud méně chaotický
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • lepší vysvětlení složitějších věcí
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ocenil bych lepší strukturu na přednášce, či alespoň ohlašování toho co se právě děje. Stávalo se mi že aktuálním tématem na tabuli často bývalo něco naprosto odlišného než to z čeho jsem si zrovna dělal zápisky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Lepší uspořádání vykladu, a tím i jeho srozumitelnost.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Prrospělo by, kdyby nebyl tak chaotický.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Méně chaotický výklad v pozdějších částech.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [9]
  • Určitě jeho pedagogický zápal, dobrou náladu, nějaký ten vtip, snahu vysvětlit vše na příkladu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Snaha o vysvětlení látky všem studentům.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • milé chování vůči studentům
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Snahu o jednoduchost a podchycení podstaty látky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vstřícný přístup ke studentům.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Opakovaně vysvětlil, pokud někdo něco nechápal. I s pěknými obrázky, případně celými scénkami :-D
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Rozumíte tomu tam vzadu?...snaha vysvětlit to všem.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Dostatek času věnovaný matematickému aparátu.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Dobrý výklad k matematickému aparátu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [1]
  • Nezajímavé, chaotické a F1 je daleko. Skripta a Feyman bohatě stačí
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [7]
  • skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zlatej Feynman a samozřejmě skrypta...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skriptum ČVUT, Doc. Štoll
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Skripta k Elektřině a magnetismu od Štolla
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • FJFI skripta elektrina a magnetismus
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [3]
  • Bylo to snažší než jsem čekal, po zkušenosti s Mechanikou jsem se soustředil hlavně na příklady. Díky tomu jsem se u zkoušky obával vyhození za rozsáhlé teoretické nedostatky, což se ovšem nepotvrdilo.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • relativně pohodová zkouška.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Mozno by zato malo byt viav kreditov.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [14] 1.29
1 : |==============......| 71 % [10] rozhodně ano
2 : |======..............| 28 % [4] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [14]
1 : |=======.............| 35 % [5] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [14] 3.07
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |====................| 21 % [3] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [7] neutrální
4 : |======..............| 28 % [4] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [14] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |======..............| 28 % [4] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [7] neutrální
4 : |===.................| 14 % [2] spíše ne
5 : |=...................| 7 % [1] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [14] 1.79
1 : |========............| 42 % [6] rozhodně ano
2 : |=======.............| 35 % [5] spíše ano
3 : |====................| 21 % [3] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [16]
1 : |=...................| 6 % [1] 0-2
2 : |=...................| 6 % [1] 3-6
3 : |====................| 18 % [3] 7-10
4 : |============........| 62 % [10] 11-14
5 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [17] 1.00
1 : |=...................| 5 % [1] z vlastních zápisků
2 : |....................| 0 % [0] z cizích zápisků
3 : |==========..........| 52 % [9] z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [10] 1.60
1 : |==========..........| 50 % [5] rozhodně ano
2 : |========............| 40 % [4] spíše ano
3 : |==..................| 10 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [10] 1.60
1 : |============........| 60 % [6] rozhodně ano
2 : |====................| 20 % [2] spíše ano
3 : |====................| 20 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [10] 2.20
1 : |==..................| 10 % [1] rozhodně ne
2 : |============........| 60 % [6] spíše ne
3 : |======..............| 30 % [3] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ano
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [10] 1.70
1 : |============........| 60 % [6] rozhodně ano
2 : |==..................| 10 % [1] spíše ano
3 : |======..............| 30 % [3] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [10] 1.60
1 : |============........| 60 % [6] rozhodně ano
2 : |====................| 20 % [2] spíše ano
3 : |====................| 20 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [10] 2.10
1 : |======..............| 30 % [3] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [5] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |====................| 20 % [2] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne