Augustovičová Lucie Bc. :: [02TER] Termika a molekulová fyzika

Další předměty
[02TER] Termika a molekulová fyzika
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 5 / 23
Procento hodnotících: 21 %
|====................|
SUM : Celkové hodnocení [0] 0.00
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • Cvičící zachovala vždy chladnou hlavu, i když si student u tabule zrovna nevěděl rady.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • spocitano hodne prikladu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
  • Cvičící by mohla u zápočtovky přimhouřit oči a nechat si těm, kterým se to úplně nepovedlo, napsat písemku ještě jednou. Nebo je také možnost psát 2 písemky během semestru, aby se studenti průběžněji připravovali, popř. aby byla větší šance na získání potřebného počtu bodů na zápočet.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • - zap. test: nepsat ho z latky, ktera se z poloviny probrala behem posledniho tydne a z te druhe to bylo zadano jako samo-studium; vypsat opravny termin pro ziskani zapoctu, nemuze byt prece pouze jedna moznost - v porovnani obtiznosti ziskani zapoctu s ostatnimi cvicicimi to zde bylo tezke, ovsem dalo se naucit - snazit se vysvetlit latku behem pocitani u tabule, aby student videl logicky postup - a ne pouze opisovat z papiru bez vysvetleni - naucit se vysvetlovat problemy
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Na Augustovičovou dejte bacha. Celý semestr se počítají příklady, které vám jsou při zápočtové písemce k ničemu. Písemka je jen jedna a žádná opravná není. V písemce je odvozování, důkazy a týkají se především posledních dvou cvičení. Pokud nemáte příklad úplně správně, máte z něj nula bodů. Máte k dispozici libovolné ručně psané zápisky, ale ty jsou vám taky většinou k ničemu. Naopak vaší výhodou je, že můžete neomezeně opisovat od sousedů. Zkrátka, cvičení s Augustovičovou je fraška a už bych to nikdy nechtěl zažít.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [5]
1 : |====................| 20 % [1] 1 (výborný)
2 : |====................| 20 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |====................| 20 % [1] 4
5 : |========............| 40 % [2] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
1 : |====................| 20 % [1] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |========............| 40 % [2] Odpovídající
4 : |========............| 40 % [2] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
1 : |====================| 100 % [1] Slovní odpověď