01SMB2  >  Seminář z matematické analýzy B2

Počet hodnotících: 11 / 74
Procento hodnotících: 14 %
|===.................|

Zapsaných na předmět: 74 studentů.
Ukončilo předmět: 66 studentů.
|==================..| 89 %

Krbálek Milan Doc.Mgr. Ph.D. [ Přednášející, Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [11]
  • Nezbytný doplněk k MAB4, zejména partie teorie míry je v semináři probírána velmi podrobně, důkazy provedené SMB jsou vyžadovány u zkoušky z MAB4.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Prostě skvělé přednášky, stejně jako každé jiné od Krbálka. Měl bych ale malou výtku k náplni semináře. Podle mě by bylo lepší se méně zdržovat na začátku látky a více se věnovat Lebesgueově míře.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vhodné (téměř nutné) doplnění k MAB4 - probírá se pozvolna teorie míry, která by se v klasické přednášce jinak probrala velice rychle. Zápočet za odchozený experiment byl fajn.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Myslím, že jméno přednášejícího vystihuje vše - výborně podaný předmět. Je nezbytný pro pochopení/doplnění přednášek z MAB4.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Po celou dobu semestru jsem nevěděl co se to tam děje, v půlce zkouškového jsem po několikadenním luštění sešitu prolomil určité bariéry a posléze dokonce i pár šifer rozluštil. Pro mě jednak skvělý "úvod do kryptografie", jakožto i neocenitelný předmět, jehož hodnoty pozná student až během zkoušky z MAB4. Vše se nakonec tak nějak propojilo a v celkovém součtu to vydalo logické vysvětlení celé teorie míry. Děkuji!
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Seminář k MAB3 mi přišel zajímavější, ale asi to bylo tím, že teď se dělala hlavně teorie míry, kterou moc nemusím.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • teorie míry se probírá tak pomalu a názorně, že ji nelze nepochopit
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • pěkné doplnění k MAB4
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Proberou se tam věci, které je třeba znát v analýze
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Teorie míry - základy
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Velmi vhodný seminář doplňující MAB4.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Oznámkujte předmět [11] 1.36
1 : |=============.......| 63 % [7] 1 (výborně)
2 : |=======.............| 36 % [4] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [11]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [11] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká