Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská
|
Další předměty
[02EMEC] Experimenty a modely elementárních částic
[02SF2] Subatomová fyzika 2 [02VUEF2] Výzkumný úkol 2 [02ZFM2] Základy fyzikálních měření 2 Role učitele
Cvičící, Přednášející |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2] |
| C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3] |
|
| C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2] |
|
| P : Co na přednášející(m) oceňujete? [6] |
|
| P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2] |
|
| C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5] |
|
| P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [13] | ||||||||||||||||
|
| P : Oznámkujte přednášející(ho) [13] | 1.23 | ||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
| C : Oznámkujte cvičící(ho) [5] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
| C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5] | ||||||||||||||||||||
|
Studijní průměr: <1.0, 1.5>
Studijní průměr: (1.5, 2.0>