01MAB4  >  Matematická analýza B4

Počet hodnotících: 18 / 130
Procento hodnotících: 13 %
|===.................|

Zapsaných na předmět: 130 studentů.
Ukončilo předmět: 72 studentů.
|===========.........| 55 %

Hrabák Pavel Ing. [ Cvičící ]
Klika Václav Ing. Ph.D. [ ]
Kozák Michal Mgr. [ Cvičící ]
Krbálek Milan doc.Mgr. Ph.D. [ Přednášející, Zkoušející ]
Maryška Jiří Ing. [ Cvičící ]
Novák Radek Ing. [ Cvičící ]
Strachota Pavel Ing. Ph.D. [ Cvičící ]


N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [15]
  • Probíraná látka je sice náročná, ale skvěle a srozumitelně podaná.
  • Pokračování v matematické analýze, stejně jako MAB3 je předmět skvěle zorganizován.
  • Asi nejnáročnější, ale ve výsledku nejhezčí matematická analýza. Člověk má pocit, že to nemůže nikdy v životě zvládnout a nakonec se mu to začne líbit. Co se teorie míry týče, je třeba hned ze začátku vzít její výstavbu jako fakt a život je hned jednodušší.
  • Ne tak zábavné jako MAB3, ale dá sa.
  • Konečně některé věci z fyziky začaly dávat smysl! Všechny partie až po teorii míry mi přišly podnětné a na místě. Nepochopil jsem, proč je teorii míry (a následné konstrukci Lebesgueova integrálu) věnováno ve skriptech i při zkoušce tolik prostoru.
  • Látka je dobře rozdělena, akorát bych řekl že nepovinný předmět SMB by měl být možná povinný neb hodně doplňuje MAB4 plus se z něj i místy čerpalo.
  • MAB4 vás znova naučí derivovať a integrovať, a konečne pochopíte zázraky ktoré sa diali na fyzikách..
  • Fyzikové zajisté ocení teorii míry a abstraktního Lebesgueova integrálu včetně spousty zbytečných vět a důkazů v oblastech, které po zkoušce vesele zapomenou a nikdy v praxi nepoužijí... Na druhou stranu, velmi dobrý způsob jak potrénovat mozek a naučit se potlačovat zlost při úvahách nad tím, proč se já musím učit zrovna tohle, že? :-)
  • Nejnarocnejsi predmet 4. semestu. I kdyz se ucite cely mesic, neznamena to, ze zkousku udelate. Jen skoda, ze se v pulce semestru zacal testovat novy zpusob zkouseni a nikdo tak nevedel, jak bude probihat zkouska.
  • těžká matematika, z níž většina kapitol je užitečná
  • Zatím nejnáročnější analýza vůbec, množství a složitost látky oproti MAB 3 vzrostla tak dvojnásobně.
  • Nejtěžší ze všech matematik. Hodně látky na málo času.
  • Jak jsem psal již minulý semestr u MAB3 - nejlépe organizovaný a řekl bych taky nejvíce "user friendly" předmět (spolu s MAB3), s jakým jsem se dosud na FJFI setkal.
  • Plynulé navázání na MAB3, avšak o poznání náročnější. Probíraná látka je ale o něco zajímavější než v BAB3.
  • lehčí předmět než MAB3, ale nutné pochopit míru, což je bez SMB2(kde se probírá podrobněji) poměrně obtížné

N : Oznámkujte předmět [18] 1.44
1 : |===========.........| 55 % [10] 1 (výborně)
2 : |=========...........| 44 % [8] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [18]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |=================...| 83 % [15] ano
3 : |===.................| 16 % [3] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká