Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská
Další předměty
[15ZBCHN] Základy biochemie
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející |
|
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3] | ||||
|
P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2] | ||||||||||||||||
|
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1] | ||||
|
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2] | ||||
|
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2] | ||||||||||||||||
|
Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2] | ||||||||||||||||
|
P : Oznámkujte přednášející(ho) [2] | 2.50 | ||||||||||||||||||||
|
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3] | ||||
|
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2] | ||||
|
C : Oznámkujte cvičící(ho) [1] | 3.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1] | ||||||||||||||||||||
|
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2] | ||||
|