Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská
Další předměty
[01MAA2] Matematická analýza A2
[01MMPV] Matematické modely proudění podzemních vod [01MRM] Metody pro řídké matice [01VYMA] Vybrané partie z matematiky Role učitele
Přednášející, Zkoušející |
|
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4] |
|
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4] |
|
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [8] |
|
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [11] |
|
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3] |
|
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [19] | ||||
|
P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [15] | ||||||||||||||||
|
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [19] | ||||||||||||||||
|
Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [15] | ||||||||||||||||
|
P : Oznámkujte přednášející(ho) [15] | 1.27 | ||||||||||||||||||||
|
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [26] | ||||
|
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [18] | ||||
|
Komentář vyučujícího k hodnocení předmětu |
Také by se mi líbilo, kdyby hodiny v posluchárně fungovaly. |