Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská
|
Další předměty
[11MAGN] Fyzika magnetických látek
[11TPL2] Teorie pevných látek 2 [11ZFKL] Základy fyziky kondenzovaných látek Role učitele
Přednášející, Cvičící, Zkoušející |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1] |
|
| Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2] |
|
| Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2] |
|
| P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2] |
|
| P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2] |
|
| P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3] | ||||
|
| P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2] | ||||||||||||||||
|
| C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2] | ||||
|
| C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2] | ||||
|
| Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4] | ||||||||||||||||
|
| Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2] | ||||||||||||||||
|
| P : Oznámkujte přednášející(ho) [2] | 2.00 | ||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
| P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4] | ||||
|
| P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4] | ||||
|
| C : Oznámkujte cvičící(ho) [2] | 2.00 | ||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
| C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2] | ||||||||||||||||||||
|
| C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2] | ||||
|
| Komentář vyučujícího k hodnocení předmětu |
|
Využití základního učebního textu při přednášce dovoluje efektivněji prezentovat delší odvozování formulí, zobrazování grafů a uvádění numerických dat v tabulkách. To umožňuje v daném čase přednést celou problematiku v širším rozsahu. Zlepšení postupu lze dosáhnout interaktivním způsobem - průběžnou komunikací a konzultacemi. V doporučené další literatuře jsou zdroje podrobnějších informací. Při zkoušce se projevuje hlubší zájem posluchače o daný předmět a potenciál jeho vlastní tvůrčí práce, která je cílem výuky. |