[01MAB4] Matematická analýza B4
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 12 / 99
- Procento hodnotících: 12 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 99 studentů.
- Ukončilo předmět: 63 studentů.
- Průchodnost: 63 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [11]
-
Absolvovala jsem ho již po druhé, i přesto doporučuji chodit na přednášky, občas se řekne něco nového, co člověk ve skriptech nenajde, takže je fajn si dělat poznámky alespoň k učebnici.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Další analýza, těžší, náročnější, jak obsahem ,tak jeho množstvím. Naštěstí přednáší Krbálek takže to jde pochopit, i tak ale zabere měsíc zkouškového.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Další analýza v řadě, seznámení se s teorií abstraktní míry. Snad ještě více než v zimním semestru je velmi žádoucí si k němu rovněž zapsat seminář 01SMB2.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Oficiálně poslední (a nejtěžší) část MAB. Na předmět je skutečně nutné se připravovat v průběhu semestru.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Pokračování ve skvělých přednáškách z MAB3, tentokrát na téma funkce více proměnných, míry a integrálu.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Pomine-li se teorie míry, je to asi nejužitečnější část analýzy - konečně se dovíte to, co se rok a půl předtím požívalo ve fyzikách :-) Co se týče teorie míry, myslím, že toho bylo až moc - bez semináře bych si učení této látky nedovedl představit.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Výborné prednášky a férová, objektívna skúška.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Stejný přístup jako na MAB3.Daleko horší skripta pro první polovinu učiva než na MAB3. Velkým plusem nová skripta na teorii míry.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Objemnější a náročnější, než MAB3. Látky je více a je zapotřebí jí věnovat mnohem, mnohem více času - zejména pak míře a Lebesgueově integrálu. Skripta jsem musela pročíst skrz naskrz asi 4x, než mi to všechno secvaklo. Ale jakmile se do toho člověk dostane, tak to začne být vlastně i docela hezké.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
další analýza, co dodat...studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Skvělý výkon docenta Krbálka. Má prostě pedagogický um. Jediná nevýhoda oproti předešlým ročníkům bylo zvýšení náročnosti předmětu. Skutečně bylo poznat, že zápočtové testy i zkouškové písemky byly jinde než ty z minulých let.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
N :
Oznámkujte předmět [12]
Průměr odpovědi: 1.42
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 58 % [7]: 1 (výborně)
- 2 : 41 % [5]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [12]
Průměr odpovědi: 1.09
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 83 % [10]: ano
- 3 : 8 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká