[01NME2] Numerické metody 2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 11 / 61
- Procento hodnotících: 18 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 61 studentů.
- Ukončilo předmět: 51 studentů.
- Průchodnost: 83 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [9]
-
Přehled numerických metod řešení diferenciálních rovnic, kterému se nedostalo cvika, takže zůstal na úrovni, že studenti lékařské fakulty o postupu pitvy četli v učebnici, ale žádnou pitvu nikdy neviděli, natož aby sami pitvali.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Teoretické základy + encyklopedické znalosti pro numerické řešení diferenciálních rovnic. Praktickou aplikaci teorie si však student musí domyslet sám.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Poměrně důležitý předmět, zabývající se metodami používanými při řešení diferenciálních rovnic.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Předmět představuje základní metody řešení diferenciálních rovnic.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
vzhledem k tomu že NME2 s mým oborem IPL nijak prakticky nesouvisí tak jsem měl velmi malou motivaci se jím zabývat... Vždy jsem měl něco co vypadalo důležitěji a... patřičnějistudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
přednášky není nutné nějak intenzivně navštěvovat. Jediná těžší věc je napsání zápočtového programu, získání klasifikovaného zápočtu není tak těžké, člověk se akorát naučí základní postupy a to pak zopakuje, není třeba se učit nějaké důkazy atd. Každopádně jako celková výuka numerických metod na naší škole je to k ničemu, člověk má psát program v C, ale předtim se v tom neučil. A stejně to člověku nic moc nedá.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Algoritmy + numerické metody = velice zajímavý předmětstudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Přímo navazuje na NME1. Účel předmětu docela dává smysl, ale mohl by být veden mnohem lépe - praktičtěji.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Předmět je pro studenty s matematikou B nevhodně vedený. Namísto přednášek by byla užitečná praktická cvičení.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
N :
Oznámkujte předmět [11]
Průměr odpovědi: 2.45
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 9 % [1]: 1 (výborně)
- 2 : 36 % [4]: 2
- 3 : 54 % [6]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [11]
Průměr odpovědi: 1.36
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 63 % [7]: ano
- 3 : 36 % [4]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká