[01SMB2] Seminář z matematické analýzy B2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 5 / 54
- Procento hodnotících: 9 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 54 studentů.
- Ukončilo předmět: 41 studentů.
- Průchodnost: 75 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [5]
-
Podpora přednášek z MAB4, týkala se hlavně teorie abstraktní míry.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Přehledné a podrobné zavedení míry a Lebesgueova integrálu. Skvělé rozšíření MAB4.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Teorie míry, Lebesgueův integrál. Látka byla zajímavá. Absolvování semináře mi pomohlo v MAB4, lépe jsem do problematiky "viděla", testíky se správnými odpověďmi a zápisky jsem používala při učení na zkoušku.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Opět velmi užitečný předmět k MAB4. Kdo pravidelně chodil, neměl pak moc (tolik) problémů s Teorií míry a Lebesgueovským integrálem. Navíc se některé z úvah vyskytly jak v testech, tak v ústním "rozstřelu".studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Výrazně pomůže s objasněním teorie míry a lebesgueova integrálu.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
N :
Oznámkujte předmět [5]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [5]: 1 (výborně)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [5]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 80 % [4]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká