[02TEF2] Teoretická fyzika 2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 14 / 121
- Procento hodnotících: 11 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 121 studentů.
- Ukončilo předmět: 77 studentů.
- Průchodnost: 63 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [14]
-
Hamiltonův formalismus a teoretická ELMAstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
pokračování TEF1studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Velmi zajímavý předmět.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Hamiltoniány, teorie relativity, elektromagnetické pole, hezky probráno.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Jiné pojetí než TEF1 - menší důraz na značení, ale zajímavější látka.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Hamiltonův formalismus, speciální relativita a ještě trochu elektřiny a magnetismu.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Užitečný předmět (vztahuje se k celému TEFu, tedy k TEF12). Na začátku mi sice příliš neříkal, ale jak se do toho člověk dostane, je to fajn. Znalosti z něho se pak zúročí i v dalších předmětech, případně vám zpětně dojdou některé souvislosti.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Zaujímavý predmet, priame pokračovanie TEF1 a ELMA.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Pro porozumění je nutná základní orientace v TEF1.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
TEF2 ~ TEF1 + ELMA Hamiltonův formalismus, relativita, Maxwellovy rovnice a jejich řešení... a skoro určitě jsem něco neřeklstudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Zatim nejzajimavejsi fyzikalni predmet.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
značení, jež se precizně zavedlo v zimě se s lehkostí rozbilo. Jak byla zima mechanika, tak léto je ELMA.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Zajímavý předmět.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Navazuje na TEF1. Fyzika probíraná skutečně elementárně, což skutečně každý jaderňák potřebuje. Jen škoda přístupu profesora Tolara a jeho "náladovost" při zkoušce.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
N :
Oznámkujte předmět [14]
Průměr odpovědi: 1.86
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 35 % [5]: 1 (výborně)
- 2 : 50 % [7]: 2
- 3 : 7 % [1]: 3
- 4 : 7 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [14]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 78 % [11]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká