[02TER] Termika a molekulová fyzika
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 16 / 175
- Procento hodnotících: 9 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 175 studentů.
- Ukončilo předmět: 86 studentů.
- Průchodnost: 49 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [14]
-
Seznámíte se se základy termodynamiky, dozvíte se něco z historie tohohle odvětví fyziky a uvidíte několik zdařilých pokusů na Matfyzu.Jan Mazáč
-
Nesedli jsme si.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Základ pro 4 semestr (TSF).studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Základy termodynamiky - začátek vydržte, začne to být dosti zajímavé, ač mnohdy hůře uchopitelné.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Poměrně důležitý předmět, zejména pro technicky zaměřené obory.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Začalo to kalorimetrickými rovnicami na úrovni základnej školy a skončilo to takou teoretickou matematikou, že ažstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Z povinných předmětů ZS letního semestru asi nejlehčí, pro někoho i nejhezčí fyzika. Poměrně zajímavý předmět.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Předmět se zdál být z počátku jednoduchý a pak začal matematický aparát, který narozdíl od ostatních "růžových" předmětů nebyl potřebně vysvětlen. Nicméně když to člověk příjme, stojí to za to.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Předmět má potenciál být zajímavým, ale ne vždy je tento potenciál naplněn. Navíc se často pracuje s matematikou, kterou studenti neovládají, což značně ztěžuje zvládání předmětu. Mé počáteční nadšení ještě ze střední bylo v průběhu semestru ubito.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Učivo i zkouška byla dle mého názoru minimálně stejně tak náročná (možná i v některých ohledech horší) než ELMA, zasloužila by více kreditů.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Nejdříve střední škola, poté člověk neví, kde je nahože a kde dole.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
pro mě doposud nejpochopitelnější fyzikastudijní průměr: (2.5, 3.0>
-
Tak pro mě zatím nejlepší fyzika, ikdyž nevím, zda to není dáno spíš obsahem než formou předmětu. Začalo se velmi zlehka (středoškolská kalorimetrie) a pak obtížnost pěkně lineárně rostla. Termodynamika je strašně zajímavá, co třeba udělal nějaké doplňkové přednášky nebo něco jako volitelný seminář?studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
nicstudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
N :
Oznámkujte předmět [16]
Průměr odpovědi: 2.56
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 6 % [1]: 1 (výborně)
- 2 : 50 % [8]: 2
- 3 : 25 % [4]: 3
- 4 : 18 % [3]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [16]
Průměr odpovědi: 1.29
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 62 % [10]: ano
- 3 : 25 % [4]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká