[02TSFA] Termodynamika a statistická fyzika
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 16 / 139
- Procento hodnotících: 11 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 139 studentů.
- Ukončilo předmět: 97 studentů.
- Průchodnost: 69 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [16]
-
Předmětu by měla předcházet statistika a kvantovka, takto tam spousta věcí padá z nebe a to je špatně.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Předmět, ve kterém se dozvíte odpovědi na palčivé otázky jako: proč praskají třešně, proč se solí silnice, ...studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Jeden z nejzajímavějších předmětů prvního a druhého ročníku.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Nakonec při učení se na zkoušku se ukázalo, že to celé dává smysl. Bohužel občas chybí větší provázanost mezi přednáškou a cvičením.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Vlastně celkem zajímavý předmět, kterého jsem se možná zbytečně bál.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Až zbytečně stresující předmět.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Takový závěr fyzikálních předmětů základního studia.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
termika obohacená trochou pravděpodobnosti a statistické fyziky a Jexovinoustudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Dosť chaotické prednášky.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
"Pokračování" 02TER - doporučuji tento předmět před TSFA absolvovat i v případě, že ho nemá student povinný.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Trochu jiný pohled na fyziku. Zoufale potřebuje pořádná skripta, nebo úpravu wikiskript do něčeho slušného a přesného.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Velmi užitečný předmět, škoda že ho nepřednáší někdo kdo umí své znalosti přenést na studenty.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
V průběhu semestru se ve mě střídaly pocity "nádherný předmět" s něčím do ankety nepublikovatelným. Bylo zajímavé podívat se na fyziku s jiného pohledu přes statistiku, na druhou stranu se strašně skákalo s termodynamiky do statistiky a zas zpět, takže jsem se často ztrácel a spoustu věcí nepochopil.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Byl jsem zvědavý, jak budou vypadat přednášky s panem děkanem. Nakonec lehké zklamání. Potom, co nám bylo řečeno, že předmět TSFA vyučovat nechce, jsem přestal chodit na přednášky. Na Zk jsem se učil ze skvělých wikiskript a na cvičení z pdfka. Navíc spolužáci měli tak strašné poznámky (pátépřesdeváté), že se nakonec snad všichni učili z wikiskript. U zkoušky pozor na "zajímavé" otázky ohledně aplikace nově naučených principů a teorémů.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Snad nejtěžší předmět semestru, je dobré nechat si uznat písemku ze cvik.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Zajimave.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
N :
Oznámkujte předmět [16]
Průměr odpovědi: 2.31
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 6 % [1]: 1 (výborně)
- 2 : 62 % [10]: 2
- 3 : 25 % [4]: 3
- 4 : 6 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [16]
Průměr odpovědi: 1.38
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 6 % [1]: nevyjádřeno
- 2 : 50 % [8]: ano
- 3 : 31 % [5]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká