Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2014/15
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[16DETE] Detektory ionizujícího záření

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 6 / 24
  • Procento hodnotících: 25 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 24 studentů.
  • Ukončilo předmět: 21 studentů.
  • Průchodnost: 87 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [6]
    • Seznámení se základní detektorovou technikou. Skripta by zasloužila minimálně pořádnou korekturu. Je v nich spousta chyb, které mnohdy zhoršují srozumitelnost nebo minimálně odvádí pozornost a rozptylují (od špatné kvality spousty obrázků po čtvereček místo značky konkrétní veličiny). Způsob, jakým jsou formátovány odstavce (není nijak odsazený první řádek odstavce), zhoršuje orientaci v textu.
      Tomáš Svoboda
    • Nevím, zda by to bylo možné, ale podle mě by tento předmět mohl být klidně dvousemestrální. Výčet scintilačních materiálů by mohl být stručnější, stačilo by vypíchnout jen některé skutečně výjimečné vlastnosti. Stejně jsme si pak vybrali ke zkoušce jen 3, které jsme si nastudovali podrobněji.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Student získá "nestručný" přehled o základnách typech detektorů.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Velmi zajímavý předmět, vhodně se doplňuje se Základním praktikem.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Předmět to je náročný, látky je spousta a hlavně to je učení nazpaměť, něco, co člověk nemá na FJFI zas tak natrénované. Ačkoliv se prezentace hrající všemi barvami zdají jako příliš kýčovité a přehnané, ve výsledku to je super, dobře se to pamatuje (a ty barvy smysl dávají!). Přednášky nebyly nějak extra zábavné, nedělal jsem si poznámky. učil jsem se z prezentací a ze skript a stačilo to. Zkouška je zvládnutelná, ale chce to dostatek času na přípravu.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Je třeba chytit nit hned na začátku, jinak je účast na přednáškách docela zbytečná. Skripta jsou napsána velmi dobře
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
N :  Oznámkujte předmět [6]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 16 % [1]: 1 (výborně)
  • 2 : 66 % [4]: 2
  • 3 : 16 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [6]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 83 % [5]: ano
  • 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká