[16ZDOZ2] Základy dozimetrie
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 8 / 25
- Procento hodnotících: 32 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 25 studentů.
- Ukončilo předmět: 22 studentů.
- Průchodnost: 88 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [8]
-
Užitečné seznámení se základy dozimetriestudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Fyzikálně jednodušší než ZDOZ1, ale víc veličin a jednotek, jejichž význam není studentovi příliš zřejmý, nemá-li už s nimi zkušenost z praxe.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Jeden z mých oblíbených předmětů.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Má-li zajímavý a užitečný předmět vynikajícího přednášejícího, není co dodat. Z každé přednášky člověk odchází s dobrým pocitem, že vše podstatné pochopil.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Velmi zajímavé pokračování Základů dozimetrie, bohužel už se tolik nepočítají příkladystudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
ZDOZ1 byl skvělý. Druhá část je ještě lepší!studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Další super ZDOZ. Nenáročný a zajímavý úvod do světa dozimetrie.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Pohodastudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
N :
Oznámkujte předmět [8]
Průměr odpovědi: 1.12
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 87 % [7]: 1 (výborně)
- 2 : 12 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [8]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [8]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká