[17THNJ2] Termohydraulický návrh jaderných zařízení 2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 3 / 35
- Procento hodnotících: 8 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 35 studentů.
- Ukončilo předmět: 10 studentů.
- Průchodnost: 28 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [3]
-
Předmět je sám o sobě zajímavý. Bohužel ale forma přednášení a (ne)cvičení je nevyhovující. Předmět by si zasloužil alespoň o 1 hodinovou dotaci navíc, aby byla cvičení oddělena od přednášek a více se procvičovalo počítání, které je stěžejní pro získání zápočtu, který je příliš náročný na získání. Samotná zkouška není tak náročná, jako získání zápočtu.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Velmi, velmi obtížný ale zajímavý a místy i zábavný předmět... měl by mít větší hodinovou i kreditovou dotaci a ideálně i cvičení. chybí větší množství řešených příkladů, které by odpovídaly svoji obtížností těm zápočtovým.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Snad nejlepšímu a nejpraktičtějšímu předmětu pro studenty KJR kazí jeho skvělou náplň jeho psychická i fyzická náročnost u zápočtů (u Zk nevím, ještě jsem neabsolvoval). I přes to je to skvělý předmět a pro ty, kteří dávají na přednáškách pozor, i předá cenné zkušenosti do budoucí výpočtové praxe. Ing. Kobylky si vážím, i přes to, že jeho opravování písemek věčně nemá konce.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
N :
Oznámkujte předmět [3]
Průměr odpovědi: 2.33
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1 (výborně)
- 2 : 66 % [2]: 2
- 3 : 33 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [3]
Průměr odpovědi: 2.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 0 % [0]: ano
- 3 : 100 % [3]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká