[18ZALG] Základy algoritmizace
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 6 / 128
- Procento hodnotících: 4 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 128 studentů.
- Ukončilo předmět: 48 studentů.
- Průchodnost: 37 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [6]
-
Velmi zajímavý a užitečný pro další programování předmět.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Veľmi zaujímavý predmet, zameraný hlavne na logiku. pre toho, kto nemá rád programovanie je dosť náročnýstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Předmět se mi líbil a získané dovednosti se mi budou určitě hodit, nejen u počítače. Díky cvičením bylo možné se potrénovat a dále se rozvíjet v programování.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
V celku teno předmět je zajimavý, algoritmy o třídění, atd, ale zkouška je velmi těžká,studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Nevim, jestli je neco spatne s predmetem nebo se mnou, ale neuspel jsem, a lidi, ktery nemuzou napsat bubble sort v dvousmernem seznamu, maji acko.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Jistě užitečný předmět, hlavně pro programátory. Dozví se více o algoritmech.studijní průměr: (2.5, 3.0>
-
N :
Oznámkujte předmět [6]
Průměr odpovědi: 2.83
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1 (výborně)
- 2 : 66 % [4]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 16 % [1]: 4
- 5 : 16 % [1]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [6]
Průměr odpovědi: 1.17
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 83 % [5]: ano
- 3 : 16 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká