Břeň David RNDr. Ph.D. - [02ELMA] Elektřina a magnetismus
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 18 / 75
- Procento hodnotících: 24 %
Celkové hodnocení [5]
1: |
|
80 % [4] |
2: |
|
20 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.20
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
- Medián: 1.38
- Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli cvičící [5]
1: |
|
80 % [4] |
2: |
|
20 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.20
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.42
- Průměr hodnocení: 1.56
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
-
Nebýt pana Břeně, který laskavě vysvětlil partie z přednášek, ve kterých jsme plavali, neměl bych ELMU složenou. Výborné vedení cvičení, příkladů se neprobere mnoho, ale proberou se těžší příklady úplně obecně a dopodrobna, takže ostatní příklady jsou potom zvládnutelné. Navíc když má člověk problém s příkladem, cvičící je s vámi prodiskutuje po cvičení a pomůže. Nejlepší cvičící.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
přístup ke studentům, organizace cvičenístudijní průměr: (2.5, 3.0>
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
-
Nic.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
nicstudijní průměr: (2.5, 3.0>
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]
-
Vlastní zápisky, elektronické zápisky s velkým vlídným nápisem NEPROPADEJTE PANICE, trochu skripta, Feynmannovy přednášky (ale ne k samotnému učení, spíš k prvnímu přečtení)studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zápisky z přednášek + mít všechny příklady vypočítané ze skript ( to se vám bude stejně hodit jen při zkoušce u Břeně, Chadzitaskos si jede svoje ) + skripta (Štoll)studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Kniha ELMA univerzity v Berkeleystudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Skripta pana Štolla, Elektřina a Magnetismus Sedlák, Štoll, jiná kniha o elmě (neznám autora).studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Učil jsem se především z vlastních zápisků, v menší míře ze skript a místy konzultace se knihou Sedlák, Štoll: Elektřina a magnetismus a Feynmanovými přednáškami.Jan Mazáč
-
Zápisky jsem měl z přednášek dost zmatené a Štolova skripta jsou zase zbytečně obsáhlá.Michal Tichý
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [9]
-
Struktura je stejná jako u mechaniky - test na pět příkladů, alespoň tři správně. Ústní zkouška se pak liší v závislosti na zkoušejícím, mě zkoušel pan doktor Břeň, takže to byla velmi krátká a příjemná zkouška.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zkouška byla navzdory všem očekáváním jednoduchá a krátká. Doktor Břeň je ke studentům shovívavý a hodný.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Písemka se skládá z pěti příkladů, kdy u pana Břeně dostanete většinou příklady ze skript, u Chadzitaskose cokoliv. Pokud člověk projde, ústní část můžete složit v poklidné přívětivé atmosféře u pana Břeně, nebo se zapotit u Chadzistakose, kde u ústní strávíte 3 hodiny a odvozujete nejtěžší a největší hnusárny.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Velice záleží, kdo zkouší. Zkouška může mít klidný průběh jako mechanika, anebo se může proměnit na naprostý chaos, kdy nevíte, na co se vás zkoušející ptá...studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Písemnou část je možné si udělat v předtermínu (doporučuji). Na ústní panuje stejná atmosféra jako byla na mechanice. Student dostane tři otázky, má čas je vypracovat a pak si o nich hezky popovídá.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Je to radost být zkoušen Břeněm :-)studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Měl jsem velké štěstí, dostal jsem zadané otázky ze skript a to ty lehčí. Nakonec pan Břeň zaplul ještě kousek mimo ze zadaných otázek.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Zkouška probíhala podobně jako mechanika, tzn. dostali jsme zadány tři tematické okruhy podle skript (vzadu je jejich seznam), pak si dr. Břeň pozval každého z nás k sobě do pracovny a tam si prošel naše poznámky a ptal se. Celkově ale velmi příjemná zkouška, ač podle mne patřila k nejnáročnějším (především díky značnému množství látky, kterou místy není možné si představit, a náročné matematice) .Jan Mazáč
-
Poklidná příjemná zkouška.Michal Tichý
-
C :
Napište, co na cvičícím oceňujete [7]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
C :
V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [7]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [21]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 4 % [1]: Vlastní zápisky
- 2 : 33 % [7]: Skripta
- 3 : 4 % [1]: Wikiskripta
- 4 : 14 % [3]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [15]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 93 % [14]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 6 % [1]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [5]
Průměr odpovědi: 1.20
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 80 % [4]: 1
- 2 : 20 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 0 % [0]: středně obtížný
- 4 : 100 % [5]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký
C :
Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď