Kraus Ivo prof.RNDr. DrSc. - [11UFPLN] Úvod do fyziky pevných látek
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 10 / 26
- Procento hodnotících: 38 %
Celkové hodnocení [20]
1: |
|
100 % [20] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
- Medián: 1.38
- Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli cvičící [10]
1: |
|
100 % [10] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.42
- Průměr hodnocení: 1.56
Hodnocení v roli přednášející [10]
1: |
|
100 % [10] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.41
- Průměr hodnocení: 1.73
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
-
Přijďte jednou, pochopíte a přijdete znovu.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Jedny z nejlepších přednášek. Určitě doporučuji.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Člověk se na zkoušku nemusel ani moc učit. Stačilo poslochat na přednášce.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Příjemné a zajímavé, dají se na nich pořídit i kvalitní zápisky a člověk je schopen již na přednášce vše pochopit, takže není problém s učením se na zkoušku.Jan Mazáč
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
-
Cvičení nebyla a zápočet se neuděloval!studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]
-
Dobře napsaná kniha k předmětu.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zápisky a kniha prof. Krausestudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Vlastní zápisky + skripta. Vyplatí se psát si výklad pana profesora, abyste měli kostru k tomu, na co se bude ptát na zkoušce. Skritum, které je výborně napsané, už potom může sloužit jako rozšiřující materiál.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Červená učebnice (je skvělá!), zápisky.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
učebnicestudijní průměr: (2.5, 3.0>
-
Vlastní zápisky a učebnice Elementární fyzika pevných látek od prof. Krause.Jan Mazáč
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [6]
-
Pan profesor si každého vezme k sobě do pracovny, kde navodí příjemnou konverzační atmosféru a poté si člověka důkladně vyzkouší z některé probírané látky. Není třeba čekat záludnosti, pan profesor je velice vstřícný.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Už jen výlet na katedru pevných látek stojí za to, čekali jsme v zasedačce a byly nám nabídnuty zbylé sušenky. Zkouška byla pohodová a příjemná, je to opravdu milé popovídání. Pokud vás jde na zkoušku víc, doporučuju probojovat se jako první, budete mluvit o nejzajímavějších věcech (a odnesete si nejhezčí známku).studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
To opravdu není zkouška, ale pouze příjemné posezení u pana profesora v kabinetu.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Nejvíc pohodová zkouška, dostali jsme vodu a sušenky, půl zkoušky si s vámi povídá odkud jste a proč jste na jaderce a pak se zeptá na nějakou otázku a konec. Dostanete pěknou známku a jdete domů. :-)Barbora Pánková
-
Zkouška, tedy spíše přátelský pohovor, jak tomu pan profesor sám říká, byla velmi příjemná. Bylo to vlastně jen krátké povídání si a za chvíli člověk odcházel se známkou v indexu. Je dobré si vše pořádně přečíst a zkusit si zapamatovat i jisté drobnosti - to udělá dojem. Nejdůležitější je ale rozumět tomu a dát si vše do souvislostí.Jan Mazáč
-
Hezká zkouškaVeronika Agafonova
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [8]
-
Kéž by pan Kraus namlouval skripta jako audioknihy. Jeho pohádkový hlas a způsob mluvení udělaly z předmětu milou a zajímavou vsuvku letního semestru.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Podání fyziky pevných látek přívětivým a zajímavým vyprávěním.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Krásný styl přednášení, který se moc nelišil od vypravování. Vše se srozumitelně vysvětlilo, panovala příjemná atmosféra.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Přesně trefuje tempo přednášky, kdy posluchači chápou každý koncept a myšlenku, ale neusínají - už jen to obdivuju. Líbí se mi schopnost nebazírovat na přesnosti, ale spíše vysvětlit myšlenku. A kdyby přednášel Dějiny fyziky, rozhodně by mě bavily stokrát víc, dějepisné vložky byly přesně na místě a zajímavé.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Velice lidský a příjemný výklad.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Výborný srozumitelný výkladstudijní průměr: (2.5, 3.0>
-
Srozumitenost výkladu, krásný přednes.Barbora Pánková
-
Erudovanost a pedagogické dovednosti. Dokáže vypíchnout to podstatné a nebazíruje na přesném odvození (které je občas nad naše znalosti matematiky), ale jde mu především o to, aby student pochopil princip problému. Dále se mi velmi zamlouvaly občasné "zálety" do historie fyziky. Rovněž oceňuji výborně napsanou učebnici Elementární fyzika pevných látek, podle které je předmět veden.Jan Mazáč
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
-
Nic.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Nevím, nic mne nenapadá.Jan Mazáč
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Cvičení nebyla, předmět má jen přednášku.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
P :
Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [14]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 14 % [2]: Slovní odpověď
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [10]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 90 % [9]: 90%-100%
- 2 : 10 % [1]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
C :
Napište, co na cvičícím oceňujete [11]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
C :
V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [10]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [16]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 6 % [1]: Vlastní zápisky
- 2 : 25 % [4]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 6 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [10]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 10 % [1]: nevyjádřeno
- 2 : 90 % [9]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [10]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [10]: 1 (výborný)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
P :
Co na přednášející(m) oceňujete? [18]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 22 % [4]: Slovní odpověď
P :
V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [12]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [10]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [10]: 1
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [10]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 30 % [3]: středně obtížný
- 4 : 40 % [4]: lehký
- 5 : 30 % [3]: velmi lehký
C :
Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [11]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 9 % [1]: Slovní odpověď