Kukal Jaromír doc.Ing. Ph.D. - [18DATS] Dekompozice databazových systémů
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 5 / 24
- Procento hodnotících: 20 %
Celkové hodnocení [10]
1: |
|
60 % [6] |
2: |
|
30 % [3] |
3: |
|
10 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
- Medián: 1.38
- Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli cvičící [5]
1: |
|
60 % [3] |
2: |
|
20 % [1] |
3: |
|
20 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.60
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.42
- Průměr hodnocení: 1.56
Hodnocení v roli přednášející [5]
1: |
|
60 % [3] |
2: |
|
40 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.40
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.41
- Průměr hodnocení: 1.73
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
-
Přednášky jsou fajnové, v dosti poklidném tempu, zdá se mi až příliš poklidném - na konci semestru jsem chodila jen jednou týdně a bohatě to postačovalo. Ale jinak jsou fajn.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
-
Více zapojovat studenty do výuky. Více se zajímat o závěrený projekt, skoro se i bojím že naše protokoly ani neotevřel.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
-
Dobré příklady, rozumí velmi dobře problematice, zkušenosti z praxe.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Přednášky se dobře sledovaly a velmi efektivně nás spoustu věcí naučily.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Přehled, znalosti, umí vysvětlovat.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Velice hezky vysvetluje latku kterou obcas prolozi nejakou zabavnou historkoustudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
-
Nemusel by tolik vyprávět celkem nesouvisející historky, pak už je to docela únavné.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
psat trosku citelnejistudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Více zapojovat studenty do výuky. Více se zajímat o závěrený projekt, skoro se i bojím že naše protokoly ani neotevřel.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Předvádění našich projektů u tabule mi postupem času začalo připadat dost jednotvárné, únavné a nepříliš přínosné.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
P :
Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [6]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 20 % [1]: 90%-100%
- 2 : 60 % [3]: 75%-90%
- 3 : 20 % [1]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
C :
Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
C :
V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [6]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [5]
Průměr odpovědi: 1.40
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 60 % [3]: 1 (výborný)
- 2 : 40 % [2]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
P :
Co na přednášející(m) oceňujete? [9]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 33 % [3]: Slovní odpověď
P :
V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [8]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 25 % [2]: Slovní odpověď
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [5]
Průměr odpovědi: 1.60
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 60 % [3]: 1
- 2 : 20 % [1]: 2
- 3 : 20 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 80 % [4]: středně obtížný
- 4 : 20 % [1]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký
C :
Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [6]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď