Mareš Jan doc.RNDr. CSc. - [01TKOB] Teorie kódování B
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 1 / 11
- Procento hodnotících: 9 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [2]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
50 % [1] |
3: |
|
50 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.50
- Průměr hodnocení: 2.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
- Medián: 1.38
- Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli cvičící [1]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
100 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 3.00
- Průměr hodnocení: 3.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.42
- Průměr hodnocení: 1.56
Hodnocení v roli přednášející [1]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
100 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.41
- Průměr hodnocení: 1.73
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
-
Pro mě trochu uspávací, měla jsem tuto přednášku po cvičení v 7.30 takže jsem byla trochu ospalá a chvílemi mi dělalo problém udržet pozornost (což je ale jen moje vina). Zápis na tabuli přehledný a čitelný, takže přednášky byly dobré. Ale pokud člověk nechce chodit, tak asi nemusí - vše se skutečně dá najít ve skriptech (možná trochu víc) a nestihne se stejně probrat vše.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
-
Bylo v nich vše, jen je potřeba si na začátku ujasnit, až kam se stihla probrat látka a především až kam se bude zkoušet, vlastní zápisky se hodí v případě, že se nedělal nějaký důkaz, aby se ho člověk zbytečně ze skript neučil.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
-
Zkouška se skládala spolu s jinými předměty, které docent zkouší. Každý si sedne do jedné lavice, dostane nějaký okruh, ten si připraví, pak dojde ke zkoušejícímu, pobaví se o tom, dostane další otázky, které se (mohou) týkají i jiných témat.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
-
Vždy na přednášky připraven (kartičky s látkou, která se bude probírat). Jelo se podle skript, spíše než by něco přidával, tak ubral nějaké důkazy.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
-
Možná malinko víc interakce s publikem, bylo zde pár příkladů, které se buď projeli rychlostí blesku (přednášející to již dělá několikátý rok, tak se není čemu divit, že tomu rozumí a hned to v tom vidí), takže ne vždy je to student schopen pochopit tak rychle.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Pokud mě paměť neklame, cvičení k tomuto předmětu nebyla. Jen v podobě pár příkladů v přednáškách.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
P :
Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [1]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [1]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
C :
Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
C :
V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
- 2 : 50 % [1]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [1]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [1]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [1]
Průměr odpovědi: 2.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
- 2 : 100 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
P :
Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
P :
V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [1]
Průměr odpovědi: 3.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 100 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 0 % [0]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 100 % [1]: velmi lehký
C :
Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď