Oberhuber Tomáš Ing. Ph.D. - [01PAA] Paralelní algoritmy a architektury
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 2 / 3
- Procento hodnotících: 66 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [3]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
100 % [3] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 3.00
- Průměr hodnocení: 3.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
- Medián: 1.38
- Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli cvičící [1]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
100 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 3.00
- Průměr hodnocení: 3.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.42
- Průměr hodnocení: 1.56
Hodnocení v roli přednášející [2]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
100 % [2] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 3.00
- Průměr hodnocení: 3.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.41
- Průměr hodnocení: 1.73
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
-
Myslím, že kdybychom si občas zkusili nějaký kus kódu sami napsat, třeba by nás to vytrhlo z ospalosti a nezájmu o výklad.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Povinná účast na přednáškách mi pořád připadá naprosto zbytečná a nevhodná - předmět je zakončen regulérním zkoušením a ještě musím napsat program, za udělené kredity se mi tedy zdá, že jsem práce odvedla až až, tak proč ta povinná docházka? Spoustu lidí to už jen z principu otravuje, že tam musí sedět povinně, a apriorně k tomu pak zaujímají negativní postoj. Nicméně oproti loňskému systému 100% zlepšení.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
-
Nesporné znalosti a přehled v oboru, vstřícnost ke studentům.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Snahu prokládat výklad různými vlastními testy kódů, zájem o problematiku.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
-
nechápu, proč se přednáší v počítačové učebně, když počítače k přednášce nepotřebujeme a přednášející se diví, že na nich všichni dělají něco jiného a nedávají pozor. Přijde mi trochu nedůstojné si na vysoké v magisterském studiu vynucovat pozornost okřikováním. Stejně tak povinná účast nezajistí zájem studentů. Rozhodně by přednášející mohl mluvit rychleji (i dvakrát), tempo je dosti uspávající a dalo by se toho stihnout mnohem více, třeba praktičtější věci.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Přes veškerou snahu je to prostě hrozně nudné a ubíjející. Zvláště ve večerních hodinách je fakt těžké udržet pozornost. Výrazně bych zkrátila partie o konkrétních produktech a historii (jako tohle je veliké tak a tohle tak), pro většinu osazenstva to není důležité a stejně není schopná si to pamatovat. Je fakt velký problém si z toho pořizovat poznámky, na druhou stranu prezentace jsou poměrně ukecané a lze se to z nich potom naučit. Sem tam je výklad trochu zmatený. Pozor na velikost fontu - sem tam se ukázky kódů apod. fakt přečíst nedaly. Je vidět snaha zpraktičnit předmět, ale pořád mi to nepřipadá optimální. Z příkladů udělaných na přednášce jsem já osobně měla jen velmi mlhavou představu a nic moc mi nedaly.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Cvičení to nemá.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
P :
Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [2]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
C :
Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
C :
V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [2]
Průměr odpovědi: 3.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 100 % [2]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
P :
Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 25 % [1]: Slovní odpověď
P :
V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [1]
Průměr odpovědi: 3.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 100 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 100 % [1]: obtížný
- 3 : 0 % [0]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký
C :
Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď