Pavlíková Ivana Mgr. - [04NM2] Němčina M2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 5 / 16
- Procento hodnotících: 31 %
Celkové hodnocení [10]
1: |
|
60 % [6] |
2: |
|
40 % [4] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.40
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
- Medián: 1.38
- Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli cvičící [5]
1: |
|
60 % [3] |
2: |
|
40 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.40
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.42
- Průměr hodnocení: 1.56
Hodnocení v roli přednášející [5]
1: |
|
60 % [3] |
2: |
|
40 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.40
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.41
- Průměr hodnocení: 1.73
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
-
Docházka je důležitá, čas strávený snahou dohnat 100 minut přednášky je daleko delší než oněch 100 minut a tak 100% docházka velmi zjednodušuje získání zápočtu.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
-
I když se to zdá divné, tak neskutečné množství domácích úkolů. Díky tomu si člověk látku chtě nechtě doma projde a má pak před zápočtem méně práce. A kromě toho oceňuji snahu uzavřít zápočty s koncem semestru a netahat je do zkouškového. V neposlední řadě lidský přístup.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
-
lidský přístup, snahu něco studenty naučit, vsuvky, kdy nám povídá německy o různých tématechstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Oceňuji snahu motivovat studenty k tomu aby mluvili, i kdyby to nemělo být gramaticky úplně správně, v českém školství věc nevídaná. Dále pak schopnost poznat, kdy student potřebuje jemně popostrčit, aby mohl pokračovat v tom co se snaží říct. Na výuce je velmi znát, že přednášející se pohybuje na úrovni rodilého mluvčího, tráví mnoho času v Německu a je tudíž schopná zprostředkovat aktuálně mluvenou němčinu, namísto jakéhosi paskvilu ze zaprášených učebnic. Například tím, že místo poslechu z chrčícího CD přehrávače zařadí vlastní příběh, studenti si vlastně ani nevšimnou, že mluví německy a takový poslech je samozřejmě příjemnější, navíc je aktuální a obvykle má, na rozdíl od nahrané kazety, vtipnou pointu. A na konec neopomenutelný detail, místo drahé učebnice vlastní materiál online k dispozici. (byť již pár let starší a snad se již pracuje na novém).studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Rozvržení hodiny na části věnující se různým aktivitám, vyplňování cvičení, čtení, mluvení. Systematické a názorné vysvětlení gramatiky.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Byl kladen důraz na to mluvit.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Donutí mne se učit a připravovat z hodiny na hodinu. Nová slovíčka jsou vždy napsaná na tabuli, látka opravdu srozumitelně a dobře vysvětlená, hodně a často opakovaná.Martin Jakub Duda
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
-
Bylo by dobré trochu zlepšit učební materiály. Často je nutné mít více učebnic najednou, různě se přeskakuje a s postupem času se to stává nepřehledné.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Pomohla by úprava materiálu. Vím že je s tím hodně práce, a pokud není možné u ofocených stránek je přepsat, tak alespoň vybělit černé části. Uspoří se tím dost náplně tiskáren, vzhledem k tomu, že si materiál všichni studenti tisknou. A ještě drobný detail - sjednotit a zvýraznit číslování cvičení a stránek. Vyvěšování úkolů alespoň v den, kdy výuka proběhla by taky pomohlo chybějícím, ale ta pomoc není tak výrazná, na to kolik práce to zabere.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
P :
Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [6]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 16 % [1]: Slovní odpověď
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [5]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
C :
Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 16 % [1]: Slovní odpověď
C :
V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [5]
Průměr odpovědi: 1.40
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 60 % [3]: 1 (výborný)
- 2 : 40 % [2]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
P :
Co na přednášející(m) oceňujete? [10]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 30 % [3]: Slovní odpověď
P :
V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [7]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 14 % [1]: Slovní odpověď
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [5]
Průměr odpovědi: 1.40
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 60 % [3]: 1
- 2 : 40 % [2]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 20 % [1]: obtížný
- 3 : 80 % [4]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký
C :
Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď